«Пульс»: (044) 284-00-07

11 Октября 2010 -- Admin

У результаті ребрендингу інтерактивної "гарячої лінії" "Пульс податкової" Міністерство доходів та зборів України запровадило новий сервіс – "Пульс", який прийматиме звернення від клієнтів податкової та митної служб.
Нагадаємо, цей сервіс розрахований на протидію корупції у відомствах, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.
"Пульс" – це "гаряча телефонна лінія", що працює за принципом зворотного зв'язку. Оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Вже понад рік всеукраїнська "гаряча лінія" зарекомендувала себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр, а відтепер не тільки з податкових, а й з митних питань.